Fundyy - Niye Büyüdüm Anne Dinle (2012) Şarkı Sözü




Fundyy Niye Büyüdüm Anne Şarkı Sözleri, Fundyy Dinle, Niye Büyüdüm Anne Dinle, Fundyy Niye Büyüdüm Anne indir , Fundyy - Niye Büyüdüm Anne , Niye Büyüdüm Anne Dinle

Şarkı Sözü
 Oysa, oysa büyümek aslında üzüntülerimizin Büyüme oranıymış Aşkı tanıdığım gün niye Büyüdüm diye sordum kendime Dünyada milyarlarca insan var Ben o, o diyorum Rüya Tabirleri Tıp gelişmiş çok gelişmiş Ben aşktan kurtulamıyorum Hani, hani yok mu bir ilaç Hani yok mu bir yasa Kendi kendime sövüyorum Kalbimin çektiği sızıya Bir anlamda veremiyorum şarkı sözleri Keşke, keşke çocuk kalsaydım diyorum Ahh niye büyüdüm ben anne Çocuk oluyum oyuncağımı çalsınlar Ama kalbim dursun oyunlar oynayım sokaklarda Ama benle oynamasınlar Çocuk oluyum oyuncağımı çalsınlar Ama kalbim dursun oyunlar oynayım sokaklarda Ama, ama benle oynamasınlar Söyle onlara söyle onlara anne Anne, niye büyüm ben anne niye büyüdüm Karanlık bu gecede yıldızlar firar Aklımdaysan bu beden ruhunu arar Gözlerimden düştün katre, katre gönlüme Duvarlara ismini nakşettim yine Sevda ne zormuş niye büyüdüm anne Karanlık bu gecede yıldızlar firar Aklımdaysan bu beden ruhunu arar Gözlerimden düştün katre, katre gönlüme Duvarlara ismini nakşettim yine Sevda ne zormuş niye büyüdüm anne
Videoyu paylaş :

Yorum Gönder

 
Müzik Dinle | Klipler İzle | Şarkı Sözleri | Şarkı Dinle | Müzik İndir