Fundyy - Ellerimle Yaktım Kendimi Dinle

Ellerimle Yaktım Kendimi Dinle, Fundyy Dinle, Fundyy Ellerimle Yaktım Kendimi, Fundyy Ellerimle Yaktım Kendimi indir, Fundyy Ellerimle Yaktım Kendimi Sözleri
Fundyy Dinle
ellerimle yaktım kendimi göremedim sendeki hisleri meyer bir yalana kapılan bendim sense beni sürükleyendin aşka inancımı ben senle kaybettim sonsuza hemde çık nolur yüreğimden başkası olamaz yine senden vazgeçemem aşkım ben sende bulduğum o büyük aşkım son bulsada kirletemem bırak geçmişi dön nolur aşkım yalnızlık Allaha mahsus bak sensizken çekilmez bugünlerim gel hadi sen bana sahip çık ölüme ne zaman engel olsan hep içe atmadım mı zaman ilacın olsun dedin kaderi muaf tutmadın mı çık ne olur yüreğimden hadi suçlu bendim kaybetim aşka inancımı kaybettim insanım hata yapabilirim evet yokluğun ölüm olur affet bir anda aşkımızı bitirme sende çok seviyorsun bende tut ne olur yüreğimden hiç inanmıyorum yarim ne bileyim gidişine inanmak istemiyorum o kadar çok bağlıydık ki birbirimize tek hatamla beni bırakacağını düşünememiştim insanız elbette hatalarımız olacak yokluğunla savaştırma beni dön dön nolur ellerimle yaktım kendimi göremedim sendeki hisleri meyer bir yalana kapılan bendim sense beni sürükleyendin aşka inancımı ben senle kaybettim sonsuza hemde çık nolur yüreğimden hadi suçlu bendim kaybetim aşka inancımı kaybettim insanım hata yapabilirim evet yokluğun ölüm olur affet bir anda aşkımızı bitirme sende çok seviyorsun bende tut ne olur yüreğimden
Videoyu paylaş :

Yorum Gönder

 
Müzik Dinle | Klipler İzle | Şarkı Sözleri | Şarkı Dinle | Müzik İndir