Fundyy - Ben Yandım Eller Yanmasın Dinle

Fundyy Ben Yandım Eller Yanmasın Şarkı Sözleri, Fundyy Dinle, Ben Yandım Eller Yanmasın Dinle, Fundyy Ben Yandım Eller Yanmasın indir
Fundyy Dinle
Fundyy - Ben Yandım Eller Yanmasın Şarkı Sözü hasret kimseye kalmasın, sevdalılar ayrılmasın,ayrılmasın ben yandım eller yanmasın sevdalılar aşkın bağrına , canına hasret kimseye kalmasın, sevdalılar ayrılmasın,ayrılmasın ben yandım eller yanmasın sevdalılar aşkın damarına canına sana eller bakmasada aşkım inanki bak bu kalbimi yakarım… senle olur bakarım sana eller bakmasada aşkım inanki bak bu kalbimi yakarım… senle olur bakarım yağmur tanesinde ömrüm tek canım bak bu can sana sürgün ( ben seninle mutluyum) istersen yak vur canımı. ama tek dileğim al beni yanına sar kollarına hasret kimseye kalmasın, sevdalılar ayrılmasın,ayrılmasın ben yandım eller yanmasın sevdalılar aşkın bağrına , canına hasret kimseye kalmasın, sevdalılar ayrılmasın,ayrılmasın ben yandım eller yanmasın sevdalılar aşkın bağrına , canına
Videoyu paylaş :

+ yorum + 7 yorum

Adsız
25 Aralık 2012 05:16

seni çok seviyorum fundyy seni mutlaka görmeliyimm

Adsız
25 Aralık 2012 05:17

saçlarını çok beyeniyorum

Adsız
25 Aralık 2012 05:20

fundyy senin gamzemde uyut beni şarkını çok beyeniyorum ve şu anda dinliyorum senide çok seviyorum

Adsız
27 Haziran 2014 03:35

süper

Adsız
11 Temmuz 2015 02:23

fundyy bir daha sevmem,gamzende uyut beni,ilk göz ağrım, ben yandım eller yanmasın ve koyu kahverengi çokkkkk guzel dinlemenizi tercih ederim(daha dogrusu tum sarkıları superde siz yinede bunlara oncelikli bakın ) :) <3 :D

28 Ekim 2016 10:40

Çok teşekkür ederim yazı için ayrıca sitemide ziyaret etmeyi unutmayın
http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

10 Eylül 2018 00:08

Yanlış sözler

Yorum Gönder

 
Müzik Dinle | Klipler İzle | Şarkı Sözleri | Şarkı Dinle | Müzik İndir