Azer Bülbül - Duygularım Dinle


Azer Bülbül Duygularım Şarkı Sözleri, Azer Bülbül Duygularım, Azer Bülbül Duygularım indir, Azer Bülbül Duygularım Albüm indir

Azer Bülbül - Duygularım Şarkı Sözü
yanımda olamazsanda
sesini duyamazsamda
sen benden gitmiş olsanda
seviyorum hala seviyorum

özlüyorum seni bitiremedim
bendeki seni seni
seninle hayatımı yaşamak isterken
yalancı hayata katlandım derken
sonumu bir mezartaşı beklerken
neden acı ne ihanet eyyy

duygularım darmadağın anlayamazsın
bendeki kalp sende olsa taşıyamazsın
duygularım darmadağın anlayamazsın
bendeki kalp sende olsa taşıyamazsın
duygularım darmadağın anlayamazsın
bendeki kalp sende olsa taşıyamazsın

seninle hayatımı yaşamak isterken
yalancı hayata katlandım derken
sonumu bir mezartaşı beklerken
neden acı ne ihanet eyyy

duygularım darmadağın anlayamazsın
bendeki kalp sende olsa taşıyamazsın
Videoyu paylaş :

Yorum Gönder

 
Müzik Dinle | Klipler İzle | Şarkı Sözleri | Şarkı Dinle | Müzik İndir