Serdar Ortaç - Heyecan

Serdar Ortaç - Heyecan Şarkı Sözü

Yillar önce rastladim aşka 
Muhtelif yerlerden yürütüp 
Canim cekti gördügüm anda 
O'da tesadüf.. 
Birlirmiydim ayrilacagimi? 
Hüzün kadar sarsilacagimi? 
Daldan dala savrulacagimi? 
O'da tesadüf!

Deliler gibi yaniyorum 
Yuvadan ucup gidiyorum 
Yasim özneden büyük ama seni adim adim sayip seviyorum 
Heycandan ismini bile kazıdım bitik yüregime 
Senin ask diyen o diline bile doyamadim telaslaniyorum 

Heyecandan her gece hayalini unutursam ağlama unut beni 
Bebegim hayatta yok senin gibi 
Bulamam dedim bulamadim!! 
Aradim seni cikip sokaklara 
Isyanim sana degil tüm asklara 
Geceden icip icip sabahlara cikamam dedim cikamadim..
Serdar Ortaç - Heyecan Dinle, Serdar Ortaç - Heyecan Albümü, Serdar Ortaç - Heyecan Remix, Mp3 indir
Videoyu paylaş :

Yorum Gönder

 
Müzik Dinle | Klipler İzle | Şarkı Sözleri | Şarkı Dinle | Müzik İndir