Yıldız Tilbe - Kafam Hafif Dumanlı

Yıldız Tilbe - Kafam Hafif Dumanlı Sözleri, Yıldız Tilbe - Kafam Hafif Dumanlı Video, Yıldız Tilbe - Kafam Hafif Dumanlı Klip
Yıldız Tilbe - Kafam Hafif Dumanlı Şarkı Sözü

Yine her akşam gibi bu akşam da yalnızım 
Masamda tek başıma durmadan içiyorum 
Bir tek düşüncem sensin seni düşünüyorum 
Hep seni arıyorum 

Şu an yanımda olsan sana neler söylerdim 
Kafam hafif dumanlı her derdimi dökerdim 
Biraz ümidim olsa ömür boyu beklerdim 
Ömür boyu beklerdim 

Sesin hep kulağımda fakat yoksum yanımda 
Dediler ki aşıksın ben buna inanmadım 
Sana olan aşkımı sen gidince anladım 
Sen gidince anladım 

Şu an yanımda olsan sana neler söylerdim. 
Kafam hafif dumanlı her derdimi dökerdim. 
Biraz ümidim olsa ömür boyu beklerdim. 
Ömür boyu beklerdim, ömür boyu beklerdim.
Videoyu paylaş :

Yorum Gönder

 
Müzik Dinle | Klipler İzle | Şarkı Sözleri | Şarkı Dinle | Müzik İndir