İntizar - Ben Değilim

İntizar - Ben Değilim dinle, İntizar - Ben Değilim indir, İntizar - Ben Değilim  klip izle İntizar - Ben Değilim  şarkı sözü

ŞarkıSözü
Sana cesaret vermesin çaresiz kalışım
Şimdilik çok güzelsin ve sen kazandın
Birgün pişman olup beni ararsın
Unutma ben o artık eski ben değilim
Ben değilim sana şarkılar yazan
Ben değilim hasretinle yanan
Ben değilim yokluğunda ağlayanUnutma ben o artık eski ben değilim
Sana cesaret vermesin çaresiz kalışım
Şimdilik çok güzelsin ve sen kazandın
Birgün pişman olup beni ararsın
Unutma ben o artık eski ben değilim
Ben değilim sana şarkılar yazan
Ben değilim hasretinle yanan
Ben değilim yokluğunda ağlayan
Unutma ben o artık eski ben değilim


Videoyu paylaş :

Yorum Gönder

 
Müzik Dinle | Klipler İzle | Şarkı Sözleri | Şarkı Dinle | Müzik İndir